Kraj sveta uspel aj v najprestížnejšej marketingovej súťaži EFFIE Awards Slovakia
Letná destinačná kampaň Košického kraja premenila shortlist najprestížnejšej marketingovej súťaže EFFIE Awards Slovakia, na bronzové ocenenie a zaradila sa tak medzi šesticu najúspešnejších marketingových kampaní tohto roka.
Počas uplynulého piatku (10.12.) prebiehalo online udeľovanie cien za najefektívnejšiu marketingovú komunikáciu v rámci národnej súťaže EFFIE Awards Slovakia. Podľa medzinárodného prieskumu reklamy (GWA) je práve táto súťaž hodnotená ako najprestížnejšia a teda aj získané ocenenia sú hodnotené ako mimoriadne cenné. Medzi nominovanými kampaňami okrem najsilnejších komerčných značiek zažiarila aj destinačná kampaň Kraj sveta: Hrdý na to, čo v ňom nenájdeš. Tá už v septembri získala prvé štyri ocenenia na súťaži Zlatý klinec a zároveň sa stala v Hodnotení Stratégií top prácou mesiaca september.
„Ocenenie, ktoré sme za túto kampaň získali, je pre nás mimoriadne vzácne, keďže ide o jednu z najprestížnejších marketingových súťaží na Slovensku. Opäť sa nám potvrdilo, že aj napriek istým kontroverziám, ktoré kampaň mohla vyvolať, bola zvládnutá nielen po kreatívnej stránke, ale nad rámec splnila aj svoje stanovené ciele z hľadiska výkonnosti. Vďaka tomu sa zaradila medzi tie najlepšie marketingové práce aktuálneho roka. . Navyše, len výnimočne sa stáva, že zadávateľom takejto kampane je verejný subjekt. Ide o dôkaz toho, že sa dokážeme výsledkami rovnať veľkým komerčným subjektom,“ uviedol predseda Košického samosprávneho kraja Rastislav Trnka.
Porota EFFIE Awards Slovakia, zložená zo skúsených špecialistov v oblasti reklamy, zaradila Kraj sveta na shortlist v kategórií Small budgets. Ide o kategóriu, v rámci ktorej boli nominované kampane s nižším celkovým rozpočtom, v porovnaní s ostatnými marketingovými kampaňami. Shortlist v tejto kategórií bol napokon aj premenený na cenný bronzový kov. Kampaň Kraj sveta týmto ocenením preukázala vysokú efektívnosť, aj vzhľadom na limitujúci rozpočet. Celkovo bolo udelených len šesť cenných kovov v šiestich kategóriách.
Krajská organizácia cestovného ruchu Košice Región Turizmus (KRT) sa tak stala jediným zástupcom východného Slovenska, ktorý získal shortlist a ocenenie. O to hodnotnejší je tento úspech aj pre výkonnú riaditeľku KRT Lenku Vargovú Jurkovú: „Sme nadšení, že ešte aj takmer po pol roku od spustenia, naša destinačná kampaň stále rezonuje nielen u verejnosti a návštevníkov, ale aj v odborných kruhoch, ktoré ju hodnotia ako perfektne profesionálne zvládnutú či už z hľadiska kreativity alebo výkonnosti. Je to pre nás motivácia kreatívne tvoriť inšpirácie pre návštevníkov aj naďalej, dodáva nám to entuziazmus a hnaciu silu do ďalšej náročnej práce.“
Autor/zdroj:
Košice Region Turizmus
Zverejnil:
Jozef Andrejko
Vytvorené:
15.12.2021 10:30
Upravené:
02.02.2022 17:29