INFOTOUR - Značenie kultúrnych a turistických cieľov na pozemných komunikáciách po tematických trasách/A kulturális és turisztikai helyszínek kijelölése az úthálózaton illetve a tematikus útvonalokon
Miesto realizácie: Košický kraj, Borsod-Abaúj-Zemplén župa, celkové náklady: 380 886,00 €
Logo:
Slogan: BUDUJEME PARTNERSTVÁ
Výška NFP: 323 753,10 €
Operačný program: Program cezhraničnej spolupráce Maďarská republika – Slovenská republika 2007 - 2013
Cieľ projektu:
Cieľom projektu je zintenzívnenie cezhraničného cestovného ruchu prostredníctvom vytvorenia informačného systému v koridoroch gotickej, vínnej a železnej ceste. Na Slovenskej strane bude umiestnených 32 priestorových informačných tabúľ, 130 návesných dopravných značení a 300 smerových tabúľ.
Aktivity projektu:
- Spoločná propagácia atraktivít na Vínnej, Železnej a Gotickej ceste prostredníctvom vydaných propagačných materiálov (sprievodcov a máp)
Výstupy projektu:
- propagačné materiály v celkovom počte 32.000 ks
Partneri projektu: KULCS TOUR (v zriaďovateľskej pôsobnosti BAZ župy)
Termín začiatku projektu: november 2010
Termín ukončenia projektu:
Typ projektu: Investičný
Fáza realizácie: v realizácii
Ďalšie informácie:
Prílohy:
Autor/zdroj:
Archív KSK
Zverejnil:
Ing. Peter Kupčík
Vytvorené:
21.05.2013 13:34
Upravené:
03.02.2020 17:00