Výberové konanie na ekonóma v zariadení sociálnych služieb
ONDAVA – Domov sociálnych služieb, 072 03 Rakovec nad Ondavou č. 45, v súlade s § 5 zákona č. 552/2003 Z.z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov, vyhlasuje výberové konanie na obsadenie pracovnej pozície: ekonóm v zariadení sociálnych služieb.
I. Základné informácie pre záujemcov
- Košický samosprávny kraj je zriaďovateľom rozpočtovej organizácie ONDAVA – Domov sociálnych služieb so sídlom v Rakovci nad Ondavou 45, 072 03.
- Názov pracovného miesta: „ekonóm“.
- Popis pracovných činnosti: komplexné zabezpečovanie prác na úseku rozpočtovania a financovania, komplexné vedenie účtovníctva rozpočtovej organizácie.
- Termín nástupu: 01.12.2019
- Miesto výkonu práce: ONDAVA – Domov sociálnych služieb, Rakovec nad Ondavou 45, 072 03.
- Výška funkčného platu je určená podľa zákona č. 553/2003 Z.z. (8. platová trieda) tarifný plat min. 814,50 €, zvýšený o započítanú prax, príplatok za riadenie a osobný príplatok.
II. Požadované kvalifikačné a odborné predpoklady
- Vysokoškolské vzdelanie II. stupňa v odbore účtovníctvo, ekonomika.
- Pokročilá úroveň práce s PC (Word, Excel, Outlook, PowerPoint, Internet).
- Znalosť právnych noriem v znení neskorších predpisov:
- zákon č. 431/2002 Z.z o účtovníctve,
- opatrenie MF SR č. 16786/2007-31, ktorým sa ustanovujú podrobnosti o postupoch účtovania a rámcovej účtovnej osnove pre rozpočtové organizácie, príspevkové organizácie, štátne fondy, obce a vyššie územné celky,
- zákon č. 523/2004 Z.z. o rozpočtových pravidlách verejnej správy,
- zákon č. 357/2015 Z.z. o finančnej kontrole a audite,
- zákon č. 291/2002 Z.z. o štátnej pokladnici,
- zákon č. 343/2015 Z,z, o verejnom obstarávaní,
- Minimálne 3 ročná prax v požadovanom odbore.
III. Iné kritéria a požiadavky
- Riadiace, komunikačné a organizačné schopnosti.
- Spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu.
- Zdravotná spôsobilosť.
- Bezúhonnosť.
- Dôveryhodnosť, dôslednosť, zodpovednosť, spoľahlivosť a samostatnosť.
IV. Zoznam požadovaných dokladov
- Písomná žiadosť o zaradenie do výberového konania.
- Profesijný životopis s prehľadom odbornej praxe.
- Kópie dokladov o dosiahnutom vzdelaní.
- Doklad o bezúhonnosti (výpis z registra trestov nie starší ako 3 mesiace).
- Čestné vyhlásenie o zdravotnej spôsobilosti a o spôsobilosti na právne úkony v plnom rozsahu.
- Písomný súhlas uchádzača na použitie osobných údajov pre potreby výberového konania podľa zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov v platnom znení.
V. Stručný opis spôsobu vykonania výberového konania
Výberovým konaním sa overujú odborné znalosti uchádzača, verbálny prejav, rýchlosť uvažovania a osobnostné predpoklady. Výberové konanie pozostáva z ústnej časti (prezentácia profesijného životopisu a odpovede na otázky členov výberovej komisie).
VI. Lehota na podanie žiadosti o zaradenie do výberového konania
Požadované doklady musia byť doručené v obálke s označením „Výberové konanie – neotvárať“ s uvedením adresy odosielateľa tak, aby boli doručené najneskôr dňa 20.10.2019 do 11.00 hod. na adresu: ONDAVA – Domov sociálnych služieb, 072 03 Rakovec nad Ondavou č. 45.
VII. Termín a miesto uskutočnenia výberového konania
Uchádzača, ktorý splnil požiadavky podľa bodu II., III. a IV., výberová komisia písomne pozve na výberové konanie najmenej 7 dní pred jeho začatím s uvedením dátumu, miesta a hodiny výberového konania.
Autor/zdroj:
ONDAVA-Domov sociálnych služieb
Zverejnil:
Ing. Peter Kupčík
Vytvorené:
26.09.2019 16:00
Upravené:
26.09.2019 16:24