Zmluvy

Na tejto stránke nájdete len zmluvy z obdobia od 1.1.2011 do 30.3.2022. Od 31.3.2022 sú zmluvy zverejňované na centrálnom registri zmlúv.

Zmluva: 126/18/2022/3

-

Číslo v CRZ*:

126/18/2022/3

Číslo zmluvy:

1539/2022/OVP-550

Názov:

Zmluva o poskytovaní služieb súvisiacich s prevádzkou digitálneho frankovacieho stroja v kreditovacom centre značky Pitney Bowes

Predmet:

1. Poskytovateľ sa zaväzuje poskytovať prijímateľovi v rámci prevádzky kreditovacieho centra zn. Pitney Bowes (ďalej len „KC“) a v súvislosti s prevádzkovaním digitálneho frankovacieho stroja (ďalej len „frankovacieho stroja“) prijímateľa podľa bodu 4.1.zmluvy v KC tieto služby: a. dopĺňanie nepoužitého poštovného (kreditu alebo zostatku kreditu uhradeného prijímateľom na príslušný bankový účet Slovenskej pošty a.s. pod variabilným symbolom tvoreným rozšíreným licenčným číslom predmetného frankovacieho stroja) z účtu v KC do frankovacieho stroja b. 1 krát ročne bezplatná preventívna prehliadka frankovacieho stroja ide o bezplatné servisné práce, ktorých súčasťou nie sú náhradné dielce a dopravné náklady) c. zmena taríf Slovenskej pošty a.s. (maximálne 1 krát ročne) d. poskytovanie technickej podpory pondelok – piatok od 8:00 do 16:00 hodiny na telefónnom čísle poskytovateľa: Žilina 041 – 76 35 302, Bratislava 02- 4464 9857 4/2019 č.: 1539/2022/OVP-550 2 z 4 2. Prijímateľ sa zaväzuje, že počas doby prihlásenia daného frankovacieho stroja na Slovenskej pošte, a. s., ho najneskôr do siedmeho dňa každého nového kalendárneho mesiaca pripojí do KC na automatické odoslanie dát. Nesplnenie tejto požiadavky zablokuje frankovací stroj. Jeho odblokovanie a opätovné uvedenie do prevádzky bude spoplatnené podľa aktuálneho cenníka poskytovateľa. 3. Prijímateľ sa zaväzuje umožniť prístup poverenému pracovníkovi poskytovateľa na vykonanie kontroly frankovacieho stroja počas celej doby prihlásenia daného frankovacieho stroja na Slovenskej pošte, a.s. Poskytovateľ sa zaväzuje informovať prijímateľa písomne, prípadne prostredníctvom e-mailovej správy na adrese: podatelna@vucke.sk o vykonaní kontroly vopred min. 3 pracovné dni.

Zmluvná strana :

zmluvná strana 1: Košický samosprávny kraj, Námestie Maratónu mieru 1, 042 66 Košice, IČO: 35 541 016, Ing. Rastislav Trnka

Zmluvná strana :

zmluvná strana 2: ROBINCO Slovakia s.r.o., Dolné Rudiny 1, 010 01 Žilina, IČO: 31611630, Ing. Jaroslav Krbila

Hodnota zmluvy:

142,80 € s DPH

Podpísanie zmluvy:

07.02.2022

Platnosť zmluvy:

-

Dátum zverejnenia:

10.02.2022

Účinnosť zmluvy:

11.02.2022

Stav dokumentu:

platná

Prílohy:

126/18/2022/3 (PDF, 50,38 kB)

Poznámka:

-

(* CRZ – Centrálny register zmlúv)

 

Autor/zdroj: Archív KSK
Zverejnil: Ing. Peter Kupčík
Vytvorené: 10.09.2018 10:35
Upravené: 18.01.2023 10:32