Referent odborných činností a správy majetku
Správa majetku Košického samosprávneho kraja, Tatranská 25, 040 01 Košice, oznamuje, že od 01.07.2021 obsadzuje voľné pracovné miesto na pracovnú pozíciu referent odborných činností a správy majetku.
Náplň práce:
- Komplexná správa pridelených objektov
- Zabezpečovanie bežnej údržby
- inventarizácia majetku,
- spolupráca s dodávateľmi služieb,
- spolupráca s nájomcami
- zabezpečovanie hospodárneho nakladania s majetkom organizácie
Požadované kvalifikačné a odborné predpoklady:
- stredoškolské vzdelanie s maturitou
- prax v oblasti správy majetku min. 1 rok
- ovládanie práce s PC – Word, Excel, Outlook, Internet,
- predpoklad výkonu práce vo verejnom záujme – bezúhonnosť
Iné kritéria a požiadavky:
- precíznosť,
- komunikatívnosť
- zodpovednosť,
- samostatnosť,
- lojálnosť,
- odolnosť voči stresu, flexibilita,
- diskrétnosť
- spoľahlivosť
Platové zaradenie a plat:
v zmysle zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, ktorým sa ustanovujú základné stupnice platových taríf zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme – platová trieda 5, a 6, podľa dosiahnutého vzdelania a započítateľnej praxe.
Požadované doklady:
- žiadosť
- štruktúrovaný životopis
- kópie dokladov o dosiahnutom vzdelaní
- súhlas so spracovaním osobných údajov podľa zákona č. 18/2018 Z.z.
Uchádzači o túto pracovnú pozíciu nám zašlite svoju žiadosť a ostatné požadované doklady do 16.06.2021 emailom na adresu ondrej.pastor@vucke.sk alebo poštou na adresu: Správa majetku Košického samosprávneho kraja, Tatranská 25, 040 01 Košice (rozhodujúci je dátum doručenia, nie dátum poštovej pečiatky).
Na pracovný pohovor budú pozvaní len vybraní uchádzači, ktorí spĺňajú kritériá a požiadavky v súvislosti s obsadzovaným voľným pracovným miestom.
“Osobné údaje úchádzačov o pracovnú pozíciu budú spracúvané v súlade s čl. 6 ods. 1 písm.b/ Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady /EÚ/ 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES. V rámci predzmluvných vzťahov dochádza výlučne k vyhodnoteniu, či uchádzači o zamestnanie na základe získaných životopisov a poskytnutých údajov spĺňajú požiadavky organizácie na obsadzovanú pracovnú pozíciu. V prípade, ak by uchádzač neuspel pri získaní pracovného miesta uvedeného v tomto oznámení, avšak má záujem, aby ho organizácia v budúcnosti oslovila s pracovnou ponukou, účelom spracúvania osobných údajov takého uchádzača je evidencia vhodných potenciálnych uchádzačov o zamestnanie. Právnym základom pre toto spracúvanie je slobodný a jednoznačne udelený súhlas uchádzača so spracúvaním osobných údajov podľa článku 6 ods. 1 písm. a/ GDPR. V prípade náhodne získaných a nepožadovaných osobných údajov, organizácia zabezpečuje ich bezodkladnú likvidáciu.”
Autor/zdroj:
Mgr.Vladimír Milistenfer, riaditeľ
Zverejnil:
Jozef Andrejko
Vytvorené:
09.06.2021 15:50
Upravené:
04.02.2022 16:04