Administrátor projektov

Košický samosprávny kraj, Námestie Maratónu mieru 1, 042 66 Košice oznamuje, že disponuje voľným pracovným miestom na pracovnú pozíciu: administrátor projektov, na Odbore projektov a investícií, Referát administrácie projektov.

Požadované kvalifikačné a odborné predpoklady:

  • vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa,
  • prax v oblasti projektového riadenia min. 2 roky,
  • ovládanie práce s PC – MS Office 365, Internet.
  • znalosť anglického jazyka – mierne pokročilý.

Iné kritéria a požiadavky:

  • predpoklady výkonu práce vo verejnom záujme – bezúhonnosť.
  • schopnosť pracovať v tíme,
  • samostatnosť,
  • organizačné schopnosti,
  • uvažovanie v súvislostiach,
  • schopnosť predvídať a hľadať ciele a riešenia,
  • precíznosť, dôslednosť,
  • komunikatívnosť, asertivita,
  • schopnosť zvládať záťažové situácie,
  • diskrétnosť.

Požadované doklady:

  • žiadosť,
  • profesijný štruktúrovaný životopis,
  • kópie dokladov o dosiahnutom vzdelaní,

Výška mzdy: od  1 300 EUR

Popis pracovného miesta:  Zamestnanec zodpovedá za implementáciu projektu v súlade so schválenou žiadosťou o NFP, resp. zmluvou o NFP, s platným systémom finančného riadenia a systémom riadenia EŠIF, platnými právnymi predpismi SR a EK, usmerneniami a pokynmi SO súvisiacimi s čerpaním fondov EÚ. 

Osobné údaje uchádzačov budú spracúvané v súlade s čl. 6 ods. 1 písm. b) Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES. 

Uchádzači o túto pracovnú pozíciu reagujte na zverejnený inzerát, alebo nám zašlite svoju žiadosť a ostatné požadované doklady do 19.06.2024 na adresu:

Košický samosprávny kraj
Právne a personálne oddelenie
Námestie Maratónu mieru 1
042 66 Košice

Zápisnica z pohovorov

Autor/zdroj: Archív KSK
Zverejnil: Ing. Peter Kupčík
Vytvorené: 14.06.2024 08:51
Upravené: 18.09.2024 14:20

Udalosti

Zobraziť všetky udalosti

Basic Information in Help of Ukraine ISO 27001