Spišské divadlo SNV - objednávky

Objednávka: 90/2025

Číslo v CRZ*:

90/2025

Predmet:

6 hod. úvodná konfigurácia aplikácie Entradio, vytvorenie konfigurácie sál, konfigurácia spoločnosti, prevádzky a platobných metód. Konfigurácia online nákupu a platobnej brány. 10,20 hod. prvotné prezenčné školenie používateľov. Cestovné náklady. 10 hod. vytvorenie webovej stránky a online predaj za obdobie 04/2025

Zmluvná strana:

dodávateľ: CINETECH s.r.o., Športová 99/11, 900 44 Tomášov, IČO: 50177168

Hodnota objednávky:

1 133,38 € s DPH

Vyhotovenie objednávky:

23.04.2025

Dátum zverejnenia:

23.04.2025

Objednávku podpísal:

Mgr. art. Radovan Michalov, riaditeľ Spišského divadla

Stav dokumentu:

platná

Poznámka:

-

(* Číslo z interného číselníka dokumentov organizácie)

 

Archív objednávok z rokov 2011 až 2019:

Autor/zdroj: Archív KSK
Zverejnil: Ing. Peter Kupčík
Vytvorené: 24.07.2018 14:41
Upravené: 10.02.2020 14:35