Spišské divadlo SNV - objednávky

Vyhľadať:
Číslo v CRZ Predmet Podrobnosti Hodnota objednávky Vyhotovenie objednávky
01/2021 stravné lístky pre zamestnancov Spišského divadla na mesiac január podrobnejšie informácie 4 100,00 € 04.01.2021
02/2021 celoročná objednávka na dodávku materiálu podľa požiadaviek - špecifikácie na rok 2021 podrobnejšie informácie 1 000,00 € 18.01.2021
02/2024 dodávka kancelárskeho papiera na rok 2024 podrobnejšie informácie 900,00 € 29.12.2023
03/2021 dodávka ostatných kancelárskych potrieb podľa vlastného výberu na rok 2021 podrobnejšie informácie 800,00 € 18.01.2021
03/2023 ročná objednávka na dodávku tonerov podľa vlastného výberu na rok 2023 podrobnejšie informácie 4 000,00 € 02.01.2023
03/2024 dodávka ostatných kancelárskych potrieb podľa vlastného výberu na rok 2024 podrobnejšie informácie 1 000,00 € 29.12.2023
04/2021 celoročná objednávka na dodávku kancelárskeho papiera na rok 2021 podrobnejšie informácie 500,00 € 18.01.2021
04/2024 celoročná objednávka elektroinštalačného materiálu podľa špecifikácie - požiadavky na rok 2024 podrobnejšie informácie 100,00 € 29.12.2023
05/2020 celoročná objednávka tovaru podľa vlastného výberu na rok 2020 podrobnejšie informácie 300,00 € 08.01.2020
05/2021 celoročná objednávka na dodávku toner podľa vlastného výberu na rok 2021 podrobnejšie informácie 1 800,00 € 18.01.2021
05/2023 celoročná objednávka materiálu podľa požiadaviek a špecifikácie na rok 2023 podrobnejšie informácie 1 000,00 € 02.01.2023
05/2024 celoročná objednávka materiálu podľa špecifikácie - požiadavky na rok 2024 podrobnejšie informácie 600,00 € 29.12.2023
06/2021 celoročná objednávka materiálu podľa požiadaviek a špecifikácie na rok 2021 podrobnejšie informácie 1 000,00 € 18.01.2021
06/2023 celoročná dodávka materiálu podľa požiadaviek a špecifikácie na rok 2023 podrobnejšie informácie 1 000,00 € 02.01.2023
06/2024 ročná objednávka podľa vlastného výberu na rok 2024 podrobnejšie informácie 1 000,00 € 29.12.2023
07/2021 celoročná objednávka tovaru podľa vlastného výberu na rok 2021 podrobnejšie informácie 300,00 € 18.01.2021
07/2023 celoročná objednávka elektroinštalačného materiálu podľa špecifikácie - požiadavky na rok 2023 podrobnejšie informácie 500,00 € 02.01.2023
07/2024 celoročná objednávka tovaru podľa vlastného výberu na rok 2024 podrobnejšie informácie 300,00 € 29.12.2023
08/2021 celoročná objednávka materiálu podľa požiadavky a špecifikácie na rok 2021 podrobnejšie informácie 500,00 € 18.01.2021
08/2023 celoročnú objednávku materiálu podľa špecifikácie - požiadavky na rok 2023 podrobnejšie informácie 400,00 € 02.01.2023
08/2024 celoročná objednávka materiálu podľa požiadavky a špecifikácie na rok 2024 podrobnejšie informácie 1 500,00 € 29.12.2023
09/2021 celoročná objednávka elektroinštalačného materiálu podľa špecifikácie - požiadavky na rok 2021 podrobnejšie informácie 500,00 € 18.01.2021
09/2023 ročná objednávka podľa vlastného výberu na rok 2023 podrobnejšie informácie 3 000,00 € 02.01.2023
1/2020 stravné lístky na mesiac Január 2020 podrobnejšie informácie 4 100,00 € 07.01.2020
1/2022 online školenie "Bezchybné zverejňovanie dokumentov vo verejnej správe" podrobnejšie informácie 155,00 € 05.01.2022
Nájdených 914 záznamov, zobrazujem 1 až 25.[<<] 1,2,3,4,5,6,7,8 [>>]
 

 

Archív objednávok z rokov 2011 až 2019:

Autor/zdroj: Archív KSK
Zverejnil: Ing. Peter Kupčík
Vytvorené: 24.07.2018 14:41
Upravené: 10.02.2020 14:35