Spišské divadlo SNV - objednávky

Vyhľadať:
Číslo v CRZ Predmet Podrobnosti Hodnota objednávky Vyhotovenie objednávky
1/2024 ročná objednávka na dodávku tonerov podľa vlastného výberu na rok 2024 podrobnejšie informácie 4 000,00 € 29.12.2023
03/2023 ročná objednávka na dodávku tonerov podľa vlastného výberu na rok 2023 podrobnejšie informácie 4 000,00 € 02.01.2023
135/2021 stravné lístky na mesiac november 2021 pre zamestnancov Spišského divadla podrobnejšie informácie 4 100,00 € 27.10.2021
104/2021 stravné lístky pre zamestnancov na mesiac august podrobnejšie informácie 4 100,00 € 29.07.2021
76/2021 stravné lístky pre zamestnancov Spišského divadla na mesiac jún podrobnejšie informácie 4 100,00 € 31.05.2021
20/2021 stravné lístky na mesiac február podrobnejšie informácie 4 100,00 € 01.02.2021
01/2021 stravné lístky pre zamestnancov Spišského divadla na mesiac január podrobnejšie informácie 4 100,00 € 04.01.2021
83/2020 stravné lístky na mesiac september podrobnejšie informácie 4 100,00 € 24.08.2020
67/2020 stravné lístky na mesiac jún 2020 podrobnejšie informácie 4 100,00 € 28.05.2020
56/2020 stravné lístky pre zamestnancov Spišského divadla na mesiac apríl podrobnejšie informácie 4 100,00 € 31.03.2020
40/2020 stravné lístky pre zamestnancov Spišského divadla na mesiac Marec 2020 podrobnejšie informácie 4 100,00 € 28.02.2020
24/2020 stravné lístky pre zamestnancov podrobnejšie informácie 4 100,00 € 31.01.2020
1/2020 stravné lístky na mesiac Január 2020 podrobnejšie informácie 4 100,00 € 07.01.2020
179/2019 stravné lístky pre zamestnancov Spišského divadla na mesiac November 2019 podrobnejšie informácie 4 100,00 € 29.10.2019
76/2020 stravné lístky na mesiac júl pre zamestnancov Spišského divadla podrobnejšie informácie 4 100,00 € 30.06.2020
125/2023 oprava elektroinštalácie a výmena svietidiel v miestnosti zvukára, osvetľovača a priľahlých spoločných priestoroch divadla podrobnejšie informácie 4 170,00 € 01.06.2023
99/2020 oprava javiskových ťahov v zmysle požiadavky statika podrobnejšie informácie 4 200,00 € 22.10.2020
81/2020 oprava v SD - havarijný stav tečúce radiátor, výmena termostatických a regulačných ventilov podrobnejšie informácie 4 261,69 € 28.07.2020
173/2022 stravné lístky pre zamestnancov Spišského divadla na mesiac november podrobnejšie informácie 4 400,00 € 28.10.2022
160/2022 stravné lístky pre zamestnancov Spišského divadla na mesiac október podrobnejšie informácie 4 400,00 € 30.09.2022
168/2024 zabezpečenie umelcov na podujatie Letohranie dňa 04.07.2024 v Markušovciach podrobnejšie informácie 4 500,00 € 04.07.2024
153/2021 stravné lístky pre zamestnancov na mesiac december podrobnejšie informácie 4 510,00 € 30.11.2021
207/2022 20x licencia MS Office 2019 pre 20 zariadení podrobnejšie informácie 4 526,00 € 14.12.2022
203/2022 1x 3 dverová komoda ANTONIO 120 cm, 2x 2 dverová skriňa ANTONIO, 3x 2 dverová komoda 80 cm, 2x 3 dverová komoda 120 cm, 1x písací stôl, 1x komoda k písaciemu stolu 120cm, kontajner k písaciemu stolu, 1x pomocný stolík 120 cm. podrobnejšie informácie 4 601,00 € 08.12.2022
123/2022 stravné lístky pre zamestnancov Spišského divadla na mesiac august podrobnejšie informácie 4 700,00 € 25.07.2022
Nájdených 988 záznamov, zobrazujem 926 až 950.[<<] 33,34,35,36,37,38,39,40 [>>]

 

Archív objednávok z rokov 2011 až 2019:

Autor/zdroj: Archív KSK
Zverejnil: Ing. Peter Kupčík
Vytvorené: 24.07.2018 14:41
Upravené: 10.02.2020 14:35