Spišské divadlo SNV - objednávky

Vyhľadať:
Číslo v CRZ Predmet Podrobnosti Hodnota objednávky Vyhotovenie objednávky
187/2022 tlač fotografií na plastovú dosku podrobnejšie informácie 480,00 € 15.11.2022
76/2023 výroba a tlač vizitiek s lamínom a 3D UV lakom na jednej strane pre 11 zamestnancov, každému po 100 ks. Celkovo 1100 kusov vizitiek. podrobnejšie informácie 481,80 € 15.03.2023
150/2023 pristavenie kontejnera 7m3, jeho vývoz a uloženie odpadu na 22.08.2023 od 9,00 hod. na ulicu Radničné námestie 4, Spišskej Novej Vsi podrobnejšie informácie 484,40 € 21.08.2023
137/2023 pristavenie kontajnéra 25m3, jeho vývoz a uloženie odpadu na 30.06.2023 o 10.00 hod. a kontajnera 15m3 na 06.07.2023 o 10.00 hod. na ulicu Radlinského 17 v Spišskej Novej Vsi podrobnejšie informácie 484,40 € 29.06.2023
114/2023 1x ubytovanie v jednolôžkovej izbe v termíne od 16.05.2023 do 19.05.2023 podrobnejšie informácie 486,00 € 15.05.2023
83/2022 1x uzamykateľná skriňa podrobnejšie informácie 490,00 € 12.05.2022
69/2021 koberec do inscenácie - REVEXPO GRIS Moyen 1897/2 96 m2 podrobnejšie informácie 496,32 € 18.05.2021
46/2023 tlač bulletinov Ahasver, Perníková chalúpka Oneskorená návšteva, Zdrhni pred svojou ženou, Všetko o ženách, Štúr a Zmrzlina, každý v počte 30 kusov spolu celkovo 270 ks podrobnejšie informácie 496,80 € 14.02.2023
188/2023 vystúpenie tanečnej skupiny D.S. Studio Košice dňa 08.10.2023 počas predstavenia Panoptikum podrobnejšie informácie 500,00 € 04.10.2023
191/2023 ozvučenie predstavenia Panoptikum dňa 07. - 08.10.2023 v čase od 14.00 do 18.00 hod. podrobnejšie informácie 500,00 € 05.10.2023
168/2023 oprava divadelnej opony, výmena ovládacieho lana a rumpálu podrobnejšie informácie 500,00 € 14.09.2023
4/2023 celoročná objednávka na nákup tovaru podľa požiadaviek a výberu na rok 2023 podrobnejšie informácie 500,00 € 02.01.2023
07/2023 celoročná objednávka elektroinštalačného materiálu podľa špecifikácie - požiadavky na rok 2023 podrobnejšie informácie 500,00 € 02.01.2023
180/2022 ozvučenie kapely na koncert AMC trio a Peter Lipa - 03.12.2022 podrobnejšie informácie 500,00 € 14.11.2022
121/2022 služby súvisiace s registráciou ochrannej známky nového loga Spišského divadla, právne služby súvisiace so spracovaním zmluvy o dielo, pracovno právnych vzťahov a odmeňovania podľa autorského zákona podrobnejšie informácie 500,00 € 14.07.2022
29/2022 celoročná objednávka na dodávku kancelárskeho papiera na rok 2022 podrobnejšie informácie 500,00 € 18.02.2022
32/2022 celoročná objednávka materiálu podľa požiadavky a špecifikácie na rok 2022 podrobnejšie informácie 500,00 € 18.02.2022
34/2022 celoročná dodávka elektroinštalačného materiálu podľa špecifikácie -požiadavky na rok 2022 podrobnejšie informácie 500,00 € 18.02.2022
38/2022 celoročná objednávka na nákup tovaru podľa požiadaviek a výberu na rok 2022 podrobnejšie informácie 500,00 € 18.02.2022
04/2021 celoročná objednávka na dodávku kancelárskeho papiera na rok 2021 podrobnejšie informácie 500,00 € 18.01.2021
08/2021 celoročná objednávka materiálu podľa požiadavky a špecifikácie na rok 2021 podrobnejšie informácie 500,00 € 18.01.2021
09/2021 celoročná objednávka elektroinštalačného materiálu podľa špecifikácie - požiadavky na rok 2021 podrobnejšie informácie 500,00 € 18.01.2021
2/2020 celoročná objednávka elektroinštalačného materiálu podľa špecifikácie - požiadavky na rok 2020 podrobnejšie informácie 500,00 € 08.01.2020
3/2020 celoročná objednávka materiálu podľa požiadaviek a špecifikácie na rok 2020 podrobnejšie informácie 500,00 € 08.01.2020
4/2020 celoročná objednávka - tovar podľa vlastného výberu na rok 2020 podrobnejšie informácie 500,00 € 08.01.2020
Nájdených 986 záznamov, zobrazujem 626 až 650.[<<] 22,23,24,25,26,27,28,29 [>>]

 

Archív objednávok z rokov 2011 až 2019:

Autor/zdroj: Archív KSK
Zverejnil: Ing. Peter Kupčík
Vytvorené: 24.07.2018 14:41
Upravené: 10.02.2020 14:35