Verejnosť môže pripomienkovať projekt Moderné technológie - Chatbot KSK
Košická župa modernizuje a racionalizuje verejnú správu prostredníctvom informačno-komunikačných technológií. Začalo sa verejné pripomienkovanie systému Chatbot
Košický samosprávny kraj (KSK) realizoval projekt Elektronizácia služieb VÚC Košického samosprávneho kraja. V rámci neho vytvoril všetko potrebné pre prechod z listinného na elektronické podávanie, informovanie a prácu s informáciami. Používanie elektronických služieb však ukázalo, že pre verejnosť je práca v tomto úradnom jazyku komplikovaná. Aj z tohto dôvodu fyzické a právnické osoby naďalej komunikujú listinnou formou, prípadne osobne. Možným riešením je elektronický systém zlepšiť využitím technológie Chatbot KSK. Košická župa preto spustila verejné pripomienkovanie k štúdii uskutočniteľnosti pre dopytovú výzvu Moderné technológie - Chatbot KSK.
Zavedením tejto technológie sa zníži administratívna záťaž úradníkov, občanov aj podnikateľských subjektov. Medzi výhody patrí spustenie interaktívnej komunikácie do oblastí transakcií t.j. pre vytváranie a zasielanie rôznych podaní.
Projekt nadväzuje na skôr realizovaný projekt Elektronizácia služieb VÚC Košického samosprávneho kraja, ktorý rozširuje o nové možnosti interaktívnej komunikácie medzi systémom KSK a používateľom. Aplikácia bude postavená tak, aby využívala už vybudované služby KSK, čerpala údaje z údajových zdrojov KSK a umožňovala jednoduchú a intuitívnu administráciu obsahu.
Pripomienky sa budú priebežne sumarizovať a budú k dispozícii na stiahnutie:
Verejnosť sa môže oboznámiť s podrobnosťami štúdie. Bližšie informácie sú zverejnené v dokumentoch na stiahnutie:
Pripomienky je možné zasielať na emailovú adresu: matej.pcola@vucke.sk najneskôr do 31. 7. 2020
Autor/zdroj:
Archív KSK
Zverejnil:
Ing. Peter Kupčík
Vytvorené:
20.07.2020 10:13
Upravené:
20.01.2021 09:42