Výskum špecifík pracovnej situácie osôb s rodinnými povinnosťami

Miesto realizácie: Košický kraj, celkové náklady: 52 811,00 €

Logo:

Slogan:
Výška NFP: 50 171,00 €
Operačný program: SOP Ľudské zdroje

Cieľ projektu:

- napomôcť odstráneniu bariér prístupu žien a uchádzačov o zamestnanie s  rodinnými povinnosťami na trhu práce
- identifikovať rizikové faktory uplatnenia uvedených osôb z menších obcí v  pracovnom procese a špecifikovať obmedzenia ich realizácie a zvyšovania kvalifikácie, prijímať návrhy riešení v bezprostrednom kontakte s dotknutými osobami

- motivovať zamestnávateľov, samosprávy a ďalšie inštitúcie k odstráneniu bariér, ktoré bránia rovnosti príležitostí pre mužov a ženy a tým prispievať k zvýšeniu účasti žien a osôb s rodinnými povinnosťami na trhu práce

Aktivity projektu:

- vypracovanie dotazníkov, metodiky zberu údajov, zostavenie anketárskej siete
- výber tímu 50 anketárov, zaškolenie, tlač dotazníkov, výber respondentov, zaslanie dotazníka pre obce
- zber údajov anketármi v teréne, zber dotazníkov od obcí
- počítačové spracovanie dotazníkov
- zber doplňujúcich údajov
- spracovanie zozbieraných údajov, triedenie, porovnávanie, vyhodnocovanie, analýza dotazníkov
- tlač publikácie, kopírovanie na CD nosiče, distribúcia a zverejňovanie výsledkov prostredníctvom médií, internetu a pod.

- záverečná konferencia

Výstupy projektu:

- spracované výsledky analýzy - 500 ks, rozposlané do obcí kraja, na  ministerstvo a inštitúcie, ktoré majú v náplni práce problematiku ľudských zdrojov
- využívanie výsledkov analýzy pri spracovávaní stratégie rozvoja ľudských zdrojov KSK

- vypracovaný návrh opatrení zameraných na odstránenie nerovnovážneho postavenia žien v oblasti zamestnanosti

Partneri projektu:

Termín začiatku projektu:
Termín ukončenia projektu:
Typ projektu:  neinvestičný
Fáza realizácie: ukončený

Ďalšie informácie:

Prílohy:

Autor/zdroj: Archív KSK
Zverejnil: Ing. Peter Kupčík
Vytvorené: 21.05.2013 10:51
Upravené: 03.02.2020 17:09

Udalosti

Zobraziť všetky udalosti

Basic Information in Help of Ukraine ISO 27001