Úrad Košického samosprávneho kraja, Námestie Maratónu mieru 1, 042 66 Košice www.vucke.sk

[Zobrazuje sa optimalizovaná verzia stránky pre slabo vidiacich alebo špecializované či staršie prehliadače.] Prejsť na pôvodnú verziu...


Začiatok stránky, titulka:

Kampaň Kraj sveta opäť v centre pozornosti

Pokračuj v čítaní alebo preskoč na menu. Ďalšie možnosti: Začiatok stránky; Zoznam sekcií; Vyhľadávanie; Pätičkové informácie.

Pokračovanie obsahu:

V priebehu minulého týždňa sa uskutočnili ďalšie dve významné súťaže v oblasti PR a marketingu na Slovensku,  v rámci ktorých bola kampaň Kraj sveta opäť niekoľkokrát ocenená. „Letná destinačná kampaň Kraj sveta: Hrdý na to, čo v ňom nenájdeš, rezonuje v odborných kruhoch ešte aj v čase, keď sa už pripravujeme na ďalšiu - tohtoročnú. Poslednými získanými oceneniami sa potvrdilo, že dokázala uspieť v každej významnej súťaží v oblasti marketingu a PR, realizovanej na Slovensku. V kontexte všetkých získaných ocenení môžeme povedať, že ide o jednu z najúspešnejších kampaní na Slovensku za minulý rok a jednu z najúspešnejších destinačných kampaní na Slovensku vôbec,“ uviedol predseda Košického samosprávneho kraja Rastislav Trnka.

Vo štvrtok (31.3.2022) sa uskutočnilo online oceňovanie najlepších PR projektov na Slovensku, v rámci súťaže PROKOP 2022, ktorú vyhlasuje Asociácia public relations na Slovensku (APRSR). Kampaň Kraj sveta premenila oba shortlisty na víťazstvo – 2. miesto v kategórií Creativity in PR a 1. miesto v kategórií Digital PR. Umiestnenie na prvom mieste v danej kategórií je o to cennejšie, že bolo získané v konkurencii nadnárodných značiek a korporácií ako IKEA, McDonald´s Slovensko či Kaufland.

Hneď nasledujúci deň, v piatok (1.4.2022), sa konal v Bratislave galavečer súťaže Digital PIE 2022, ktorú vyhlasuje Asociácia digitálnych marketingových agentúr (ADMA) v spolupráci so združením TheMarketers.biz a zameriava sa na digitálny marketing na Slovensku. Odborná porota súťaže Digital PIE 2022 zaradila kampaň Kraj sveta: Hrdý na to, čo v ňom nenájdeš na shortlisty v dvoch kategóriách. V kategórií Idea, v rámci ktorej sú práce posudzované z pohľadu originality nápadu, kreativity či unikátnosť riešenia, získala kampaň víťazstvo. Shortlist v kategórií Execution, ktorá sa zameriava na remeselné prevedenie a spracovanie kampane, bol premenený v prípade kampane Kraj sveta na nominee. 

„Skutočnosť, že sme ako krajská organizácia cestovného ruchu získali ocenenia našej kampane v rámci všetkých možných súťaží a v konkurencii silných značiek a s ďaleko vyšším rozpočtom, nám dáva obrovskú motiváciu v našej snahe pokračovať. Už teraz sa nachádzame v aktívnej príprave letnej destinačnej kampane. V aktuálnej sezóne prvýkrát rozšírime povedomie o Kraji sveta aj za hranicami Slovenska a budeme realizovať kampaň, nadväzujúcu na predošlé úspechy. Veríme, že potenciálnych návštevníkov opäť zaujmeme, pobavíme, no najmä ich motivujeme vycestovať k nám, na Kraj sveta,“ dodáva výkonná riaditeľka Košice Región Turizmus Lenka Vargová Jurková.

KRAJ SVETA: Hrdý na to, čo v ňom nenájdeš – prehľad získaných ocenení
 
Súťaž Digital PIE 2022 (1.4.2022)

 
Súťaž PROKOP 2022 (31.3.2022)

 
EFFIE AWARDS SLOVAKIA 2021 (10.12.2022)

 
Zlatý Klinec (24.9.2022)

 
Stratégie (september 2022)
TOP práca mesiaca september 2021 v oblasti reklamy a marketingu na Slovensku

Koniec obsahu.


ZOZNAM SEKCII:

VYHLADAVANIE NA WEB SIDLE:

Hľadať


PÄTIČKA:

Copyright © 2009-2024 Košický samosprávny kraj. Všetky práva vyhradené.
Stránky generuje redakčný systém WebJET.

Koniec stránky.