[Zobrazuje sa optimalizovaná verzia stránky pre slabo vidiacich alebo špecializované či staršie prehliadače.] Prejsť na pôvodnú verziu...
Pokračuj v čítaní alebo preskoč na menu. Ďalšie možnosti: Začiatok stránky; Zoznam sekcií; Vyhľadávanie; Pätičkové informácie.
„Z týchto prehliadok je jasné, že treba opravovať povrchy vozoviek, čelá priepustov, na niektorých úsekoch ciest zrezávať krajnice a hĺbiť priekopy, aby sa zabezpečilo odvodnenie cestných telies,“ vysvetľuje technicko-prevádzková námestníčka riaditeľa Správy ciest KSK Zuzana Fejesová. „Na základe výsledkov prehliadok môžeme konštatovať, že na vozovkách ciest II. a III. triedy nie je až taký výskyt výtlkov, ako v predchádzajúcich rokoch. Je to jednak výsledok realizácie súvislých opráv najpoškodenejších povrchov a rekonštrukcie ciest v roku 2014 v celkovej dĺžke 148 km. Zároveň aj zásluhou priebežného opravovania výtlkov počas zimných mesiacov.“
Vo februári a marci bolo už na cestách II. a III. triedy v kraji opravených približne 740 m² výtlkov, na ktoré sa použilo 47 ton studenej obaľovanej zmesi. Použilo sa aj 45 ton teplej obaľovanej zmesi vyrobenej v recykléri. V roku 2015 plánuje Správa ciest KSK okrem opráv ojedinelých výtlkov a prasklín aj veľkoplošné súvislé opravy vozoviek.
S opravami vozoviek teplou obalenou zmesou začali cestári v Košickom kraji už koncom marca, využijúc priaznivé poveternostné podmienky a spustenie prevádzky niektorých obaľovačiek. Opravené boli najproblematickejšie úseky v okolí Košíc. Ochladenie na začiatku apríla ale prinútilo vrátiť sa do zimného režimu. „Vzhľadom na vývoj meteorologických prognóz predpokladáme, že s opravami vozoviek teplými technológiami budeme pokračovať v druhej polovici apríla,“ dodáva Zuzana Fejesová.
Koniec obsahu.
Copyright © 2009-2024
Košický samosprávny kraj. Všetky práva vyhradené.
.
Koniec stránky.