[Zobrazuje sa optimalizovaná verzia stránky pre slabo vidiacich alebo špecializované či staršie prehliadače.] Prejsť na pôvodnú verziu...
Pokračuj v čítaní alebo preskoč na menu. Ďalšie možnosti: Začiatok stránky; Zoznam sekcií; Vyhľadávanie; Pätičkové informácie.
V súvislosti so šírením nákazy nového koronavírusu zriadil Košický samosprávny kraj call centrum pre obyvateľov kraja. Dovolať sa môžu na tri samostatné infolinky. Od piatka 27. marca je obyvateľom k dispozícii linka so všeobecnými informáciami o koronavíruse, a to na telefónnom čísle 055 7268 196. Zriadená je aj linka pre lekárov a zdravotnícky personál. V prípade otázok môžu volať na telefónne číslo 055 7268 197. Informácie budú poskytované aj najviac ohrozenej skupine ľudí, seniorom. Tí sa môžu v prípade potreby obrátiť na telefónne číslo 055 7268 199.
„Uvedomujeme si, že správy o novom koronavíruse pribúdajú deň čo deň. Nie všetky sú relevantné, preto chceme predísť dezinformáciám. Na dopyt občanov budú odpovedať zamestnanci Úradu KSK, ktorí majú skúsenosti s poskytovaním poradenstva v oblasti zdravotníctva aj sociálnych vecí. Všetci boli preškolení a od 27. marca sú k dispozícii každému, kto má nejasnosti týkajúce sa aktuálnej situácie. Informácie budú poskytovať aj lekárom a zdravotníckemu personálu,“ vysvetlil predseda KSK Rastislav Trnka.
Call centrum bude v prevádzke od pondelka do piatka, sedem hodín denne. Linky budú obsluhovať zamestnanci referátu poskytovania služieb občanovi Úradu KSK.
Koniec obsahu.
Copyright © 2009-2024
Košický samosprávny kraj. Všetky práva vyhradené.
.
Koniec stránky.