[Zobrazuje sa optimalizovaná verzia stránky pre slabo vidiacich alebo špecializované či staršie prehliadače.] Prejsť na pôvodnú verziu...
Pokračuj v čítaní alebo preskoč na menu. Ďalšie možnosti: Začiatok stránky; Zoznam sekcií; Vyhľadávanie; Pätičkové informácie.
Po úspešnej realizácii projektov zameraných na skvalitnenie informovanosti pacientov, ako je poradensko-informačné centrum, on-line chat v sekcii zdravotníctva na webovej stránke úradu a poskytovanie informácií nad rámec zákona, skvalitňuje KSK služby a informovanosť pacientov priamo v teréne.
"Nálepky umiestnené v priestoroch lekární a u poskytovateľov zdravotnej starostlivosti umožňujú pacientovi rýchlejšie vyhľadať pomoc v prípade stavov bezprostredne ohrozujúcich život, ale aj menej urgentných životných situácií. Projekt sa navyše vďaka spolupráci s poskytovateľmi lekárenskej starostlivosti podarilo zrealizovať bez finančných nákladov zo strany KSK," - povedala Zuzana Jusková, vedúca odboru sociálnych vecí a zdravotníctva KSK.
Vďaka projektu si pacient môže v teréne prostredníctvom mobilného telefónu a QR kódu na webe KSK zistiť aktuálne slúžiacu pohotovostnú lekáreň, či priamo z nálepky získať kontakt na lekársku službu prvej pomoci v danom okrese.
Infonálepky sú pre občanov dostupné aj na webovej stránke KSK a na profile KSK na Facebooku.
Koniec obsahu.
Copyright © 2009-2024
Košický samosprávny kraj. Všetky práva vyhradené.
.
Koniec stránky.