[Zobrazuje sa optimalizovaná verzia stránky pre slabo vidiacich alebo špecializované či staršie prehliadače.] Prejsť na pôvodnú verziu...
Pokračuj v čítaní alebo preskoč na menu. Ďalšie možnosti: Začiatok stránky; Zoznam sekcií; Vyhľadávanie; Pätičkové informácie.
Vážený klient,
dovoľujeme si Vás informovať o doručovaní PIN-u k debetným platobným kartám, ktoré sú vydávané k hotovostným účtom vedených vo VÚB, a.s. ako aj k firemných charge kartám (ďalej spolu „PK“).
Ak má žiadateľ o PK aktívnu službu Mobil banking (ďalej aj „MB“), PIN je doručené k novej karte do Mobil bankingu. Pobočka VÚB, a.s. držiteľovi karty už neodovzdáva PIN v papierovej forme.
Zobrazenie PIN-u pre novú PK bude sprístupnené hneď ako bude v Mobil Banking viditeľná nová karta. K fyzickému prevzatiu PK je naďalej klient telefonicky vyzývaný pobočkou VÚB, a.s., kam bola doručená PK.
Pre zobrazenie PIN v MB je potrebné overenie klienta, t. j. zadanie bezpečnostného prvku (mobilný PIN = „mPIN“). PIN bude zobrazený po dobu 15 sekúnd. Klient si vie opätovne zobraziť PIN kliknutím na ikonu oka.
Služba „Zobrazenie PIN“ bude dostupná počas celej platnosti PK. Zobrazenie PIN v MB je bezplatné a prístupné pre všetky držiteľove PK v aktívnom stave.
Ak držiteľ PK nemá aktívnu službu Mobil banking, doterajší postup zostáva v platnosti, tzn. pobočka VÚB, a.s. mu odovzdá kartu, PIN v papierovej forme a zmluvu k PK.
Detailný postup pre zobrazeniu PIN-u v MB - identický postup platí pre zobrazenie PIN-u debetnej platobnej karty ako aj firemnej charge karty.
Koniec obsahu.
Copyright © 2009-2025
Košický samosprávny kraj. Všetky práva vyhradené.
.
Koniec stránky.