[Zobrazuje sa optimalizovaná verzia stránky pre slabo vidiacich alebo špecializované či staršie prehliadače.] Prejsť na pôvodnú verziu...
Pokračuj v čítaní alebo preskoč na menu. Ďalšie možnosti: Začiatok stránky; Zoznam sekcií; Vyhľadávanie; Pätičkové informácie.
Úrad Košického samosprávneho kraja
Odbor sociálnych vecí
Nám. Maratónu Mieru 1
042 66 Košice
Telefonický kontakt: 055/72 68 289
Mailový kontakt: kpk.socialne@vucke.sk
Pondelok | 8:00 - 15:00 |
Utorok | 8:00 - 15:00 |
Streda | 8:00 - 16:30 |
Štvrtok | 8:00 - 15:00 |
Piatok | 8:00 - 13:00 |
Kancelária prvého kontaktu sa nachádza na prízemí Úradu Košického samosprávneho kraja v miestnosti č. 101. Zabezpečuje prvý kontakt občanov prichádzajúcich na odbor sociálnych vecí. Poskytuje občanom komplexné sociálne poradenstvo a informácie o existujúcich predpisoch, nariadeniach, o druhoch sociálnych služieb, o konkrétnych zariadeniach poskytujúcich sociálne služby, taktiež poradenstvo pre budúcich poskytovateľov sociálnych služieb, poradenstvo o zápise do registra poskytovateľov sociálnych služieb, informácie lekárom, ktorí majú záujem o úhradu za spracovanie „lekárskeho nálezu“, poradenstvo obciam o zabezpečovaní sociálnych služieb a pod.. Chod kancelárie je zabezpečený referátom poskytovania služieb občanovi a referátom pre integráciu sociálne vylúčených komunít Odboru sociálnych vecí a zdravotníctva. Medzi najčastejšie sa opakujúce problémy a žiadosti, s ktorými sa občania obracajú na Kanceláriu prvého kontaktu sú:
Kancelária prvého kontaktu poskytuje občanom komplexné sociálne poradenstvo v čase úradných hodín aj v podobe online chatu. Online chat slúži na rýchlu komunikáciu občana, ktorý navštívi webovú stránku Košického samosprávneho kraja v časti Sociálne veci. Správu však môže občan zaslať aj mimo úradných hodín, keď je poradenstvo v offline režime. Nasledujúci pracovný deň príslušný referent odpovie občanovi na jeho otázku. Cieľom online poradenstva je rýchlo a flexibilne zabezpečiť odpoveď občanom na ich dotaz týkajúci sa komplexného sociálneho poradenstva.
Odbor sociálnych vecí a zdravotníctva má záujem zlepšovať poskytovanie sociálnych služieb a hľadať optimálne riešenia pre uspokojovanie potrieb svojich klientov. Preto Vám predkladáme tento dotazník spokojnosti. Je anonymný a dôverný. Jeho vyplnením Vás chceme požiadať o objektívne posúdenie činnosti a kvality poskytovaných služieb v Kancelárii prvého kontaktu. Spätná väzba je pre nás v procese neustáleho zdokonaľovania dôležitá a všetky Vaše podnety nám pomôžu pri zlepšovaní kvality poskytovaných služieb. Vyplnený dotazník nám prosím zašlite mailom na adresu kpk.socialne@vucke.sk, prípadne poštou na adresu Košického samosprávneho kraja alebo odovzdajte osobne do schránky vedľa Kancelárie prvého kontaktu na Úrade Košického samosprávneho kraja. Ďakujeme
Koniec obsahu.
Copyright © 2009-2024
Košický samosprávny kraj. Všetky práva vyhradené.
.
Koniec stránky.